tiistai 6. syyskuuta 2011

huoh !

                                                                   EI JAKSA

       Joo o ... uuteen vuoteen on 17 viikkoo....

      Olin eilen illalla niin ihana itteä kohtaan että unohdin laittaa kännykän latukseen ja tietenkin akku loppu yöllä ja herätys ei menny aamulla päälle ja myöhästyin koulusta tunnin ......

      Sitte ku olin vaasaan päässy nii muistin että vittu ! mun pitää ostaa kokin vaatteet ^^ ja kävelin johannan '' lyhyempää reittiä'' image-wearille :D meni tunti kävellä sinne ja sitte ku oltii päästy imagelle nii alko satamaa !! Vittu nii mun tuuria :D

     Pääsin koululle nii opettaja sano että en pääse tunnille ellen mä tiskaa no en mä halunnu mitää 2 h poissa oloo nii oli sitte vähä pakko mennä tiskaamaan :D mutta mä sain silti vittu 2 h poissa oloo ja 1h poissa olon siitä että mä lähin tunnilta aikasemmin ku olis pitäny ! VITTU :D

     Nyt istun koulun koneella ja kirjotan tätä mun ihanaa aamua tänne ja mietin mitä vielä kirjottais :D

    EMT !! mä varmaa meen kohta bussi pysäkille ja meen kotiin nukkumaan ku tuli tossa vkl aikana iha mukavasti uni velkaaki ............

    Päivän kuva on tässä :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti